چشمي: مقابل النصر هيچ بهانهاي نداريم

روزبه چشمي در نشست خبري پيش از ديدار استقلال برابر النصر عربستان در مرحله يك هشتم نهايي ليگ نخبگان آسيا، اظهار كرد: (ميودراگ)بوژوويچ شناخت خوبي از استقلال پيدا كرده و از دربي در كنار استقلال بوده است و در جريان تمام اتفاقات قرار دارد.
وي افزود: بوژوويچ در چند روز اخير با بازيكنان صحبت كرد و از نظر فني و روحي ميداند كه شرايط بازيكنان استقلال چگونه است. او به دنبال اين است كه تيم را به سمت پيشرفت هدايت كند.
بازيكن تيم فوتبال استقلال اضافه كرد: بازي با النصر عربستان در ليگ نخبگان آسيا برگزار ميشود و براي بازيكنان اهميت فراواني دارد. همه بازيكنان براي اين جدال شرايط خوبي دارند. همه ما موظف هستيم كه بهترين عملكرد خود را مقابل النصر به نمايش بگذاريم و جاي هيچ عذر و بهانهاي وجود ندارد.
وي افزود: اميدوارم نتيجهاي كه فردا در ورزشگاه آزادي رقم ميخورد، هواداران استقلال را خوشحال كند و با شادي ورزشگاه را ترك كنند.
چشمي همچنين با درخواست از هواداران استقلال براي حمايت حداكثري از اين تيم در بازي فردا ادامه داد: تماشاگران استقلال همواره از ما حمايت كردهاند و اميدوارم فردا در ورزشگاه آزادي حضور داشته باشند و سكوها را به رنگ آبي در بياورند. اميدوارم وقتي سوت پايان مسابقه به صدا در ميآيد، با هواداران خودمان جشن پيروزي بگيريم.
برچسب: